top of page
חיפוש
  • שני צדיקריו

חתונות, עוגות ורגעים מתוקים


מתוקים זו החולשה שלי , עוגות בפרט. הרי איך אפשר לעמוד בפני המבנה המפוסל, המהודר והמנצנץ הזה? ( רק עבורי הוא בוהק למרחקים? מתארת לעצמי שלא:))

בדומה לעוגות, גם חתונות בנויות כמעט באופן זהה. ישנם המרכיבים הבסיסים להצלחתן: קמח, ביצים, סוכר, אבקת אפיה ומנגד חתן, כלה, מאפרת וצלמת. העניין האמיתי ויש לומר החשוב מכל, הוא הזיגוג, זאת אומרת, הסיפור.

ישנם זוגות שהם עוגת שכבות - מערכת יחסים ארוכה, הוא התחיל איתה, היא סירבה לו תחילה, הפכו לידידים קרובים ובנו שכבות שכבות של חברות, תקשורת ויחסים, כמעט כמו היחסים בין הטורט לקרם.

רוני וירדן הם לגמרי עוגת שכבות :)

ואפילו הייתה להם עוגה אמיתית!

יש זוגות שהם עוגת גבינה (זה הזמן להודות שאתם מכורים...לכל הגרסאות, בכל מקום, תמיד), אולי עם תותים, או פירות יער, אפויה או עם פירורים, עם הקפה של הבוקר או מקושטת כזאת לכבוד החג. זוג עוגת גבינה הוא חגיגי באופיו, מלאי אופטימיות ואהובים, עם מלא חברים שמחים ושלווה של גבינה קרמית. לפעמים הם קצת צמודים ולעיתים אווירירים, תלוי באירוע, תלוי ביום, אבל עם קשר יציב, בסיס חזק ואהובים על המון אנשים.

גם אם הציפוי מפתיע, הם תמיד באים בטוב.

מבלי לחפש לוקישיין מיוחד, צילומי זוגיות בגינת התבלינים של ה - Q שם התחתנו

דנה ונעם הם ה-עוגת גבינה שיש, קלילים ואדירים כאלהשעד היום אנחנו חברים!

דנה ונעם הם ה-עוגת גבינה שיש, קלילים ואדירים כאלה שעד היום אנחנו חברים!

שוקולד פאדג' כמטאפורה למערכת יחסים? כן, בוודאי ותנו לי עוד מזה! מתכון קליל, כמה

מצרכים פשוטים, אפייה זריזה ו...ואווו!!! כמה טעים ומפנק. הכרתם לפני פחות משנה והתאהבתם מיד, אחרי חודשיים עברתם לגור ביחד ומעט אחרי הוא הציע וברור שהסכמת, הוא הקקאו 70% שלך. איך אני אוהבת לשמוע סיפורים כאלה, קצת כמו לשמוע על המצאת

בראוניז דל הקלוריות - פשוט חלומי.

לא בכל יום רואים אהבה כל כך עוצמתית כמו של נעם ועמרי - האהבה חיכתה להם כמו עוגת שוקולד...

ואתם? איזה סוג של עוגה אתם?

בינינו, הדבר הכי הכי חשוב ולא משנה איזו עוגה זו, היא הקצפת. טופינג כזה קרמי וכייפי, גם טעים וגם קצת מחזיר לילדות. ועליו, איך לא? הדובדבן. הוא זה שמספר את הסיפור עם הניחוח הזה שגורם לכם להרגיש בבית, לא משנה על איזה בסיס הוא נמרח.

כשאני מלווה אתכם ביום המיוחד שלכם – אני מביאה את הדובדבן שמקשט את הקצפת שהיא הסיפור שלכם. יחד ניצור טעם בלתי נשכח, זיכרון מתוק.


167 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page