top of page
חיפוש
  • שני צדיקריו

קסם גלילי - חתונת היער של קטי ומאור


אחת לכמה חתונות מגיע אלי זוג עם חוויה חלומית על יום החתונה שלהם, ותוך כדי שיחת היכרות ראשונית אני מתחילה לדמיין איך היום הזה יראה - קטי סיפרה לי על המקום בו יתחתנו, על כך שהם מחפשים משהו שונה - לא את מה שכולם עושים באזור הצפון שבו הם גרים כדי שהיום שלהם יהיה הכי מיוחד שאפשר.

הדבר הראשון שאמרתי להם בפגישה הוא 'וואו איזה יפים אתם' ( כי מחמאות לא שומרים בבטן :)) ואי אפשר היה להתעלם מהאהבה המתוקה שלהם. שניהם הין סטודנטים להנדסה וסיפרו לי על אפליקציה שהם מפתחים שתעשה שינוי בעולם האופנה. יופי, ייחוד ושיק? ואוו, איזה כיף!

ההכנות לקראת האירוע התחרשו בבית אמה של קטי בכרמיאל, ובמקביל התארגנו אמה, אחותה (שחגגה יומולדת באותו יום, כיף כפול!) חברתה של קטי ובחדר הסמוך - התארגן מאור, ממש באותו הבית - נטול דרמות, דבר שמאוד מאפיין אותם, הרי ההתרגשות קיימת מבפנים.

הסגנון של קטי היה נסיכותי וטבעי, שילוב בין איפור קליל ועדין, שיער אסוף ברישול מדוייק ושמלה משגעת של ורד גלעדי שנדמה כי נתפרה לפיה. עוד בפגישה קטי סיפרה לי כי החצאית תהיה בסגנון 'טוטו', אבל לזה לא ציפיתי..פשוט מרהיבה!

אפילו את התכשיטים התאימה קטי לסגנון האישי שלה ושינתה זוג קיים כך שיהלום מאת הלוק המהמם שלה.

ממש ליד, במקום בו הקסם קורה ובו הפכה קטי לכלה-פיה, התארגן מאור יחד עם אחיו בחדר הסמוך ושמר על סגנון קייצי קלאסי נינוח עם טוויסט מעניין בעניבת הפפיון וגוונים נעימים וקלילים.

תוכלו לנחש באיזה פפיון בחר מאור?

המפגש הראשון של בני הזוג נערך בסלון הבית, מוקף בכל האוהבים אותם

צילומי הזוגיות התחילו במצפה המשקיף על הגליל התחתון שהעניק אוויר הרים ואווירה נינוחה לקראת הנסיעה אל עבר צפת הצפונית, בה יתקיים האירוע, הנופים שבדרך היו רק הפרומו לקראת יער בייריה המשגע בו הצטלמו (והתחתנו), והיה תפאורה מושלמת עבור החוויה שלהם.

אז נכון שבהתחלה היתה מידה של מבוכה מול המצלמות אבל יחד עם מושיקו צלם הוידאו הקפדנו לגרום להם להרגיש שזה חלל שהוא רק שלהם, שהנשיקות הקטנות הן סודיות ושהרגע הזה הוא פרטי.

בהמשך ישיר לסגנון האישי ולמקום, עיצוב המקום היה טבעי ושופע אלמנטים של עץ, טבע ופרחים..החופה עוטרה בפרחים ונורות בצבעי פסטל, על שולחנות האורחים אצטרובלים ענקיים, נורות ועששיות קטנות פוזרו בכל מקום ויצרו תחושה של גחליליות ביער.

חוות הסוסים היתה חלק מהנוף המיוחד של האירוע

החופה שבחרו הייתה מסורתית ושמחה במיוחד עם מאות חברים, בני משפחה ואוהבים

חופה אוהבת ומלאת חברים ובני משפחה שבאו לשמוח, לחבק וגם...

לרקוד! איזו רחבת ריקודים שמחה וכייפית הייתה לקטי ומאור...כל הגילאים, כל האנשים כולם רקדו ונהנו בטירוף והרימו את האווירה וגם את החתן והכלה באוויר.

אהבה מוקפת באהבה

אפילו בשלב שבו מסירים את נעלי העקב - קטי עברה לסניקרס היסטריות ששמרו על סטייל.

לאורך כל האירוע, מהרגע שנפגשו, דרך קבלת הפנים והריקודים ועד הסוף - קטי ומאוד היו צמודים ומאוהבים יותר מתמיד.

מושיקו טישלר שאיתי צירף בגאונות את הרגעים היפים הללו לוידאו משגע עם שיר מושלם שבחר הזוג, צפו כאן:

קרדיטים:

שמלת כלה : ורד גלעדי

מוזיקה: מור דהרי

מקום האירוע: חוות בת יער

צילום וידאו: מושיקו טישלר

איפור: בר פרנק

שיער: אוקסנה בן ציון

184 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page