top of page
חיפוש
  • שני צדיקריו

אפילו השמלה בהשכרה


בחרתם מפיות, את קישוטי השולחן, איזה זר תחזיקי בשביל החופה ואיזה גרביים יעטפו את כפות רגליך בזמן שאתה שובר את הכוס..

טעימות באולם, תאורה, הגברה, שיר כניסה, שיר שבירת כוס, ריקוד בהפתעה או סרט מחבק מהחברים והמשפחה, מגנטים ברחבה ועוד זוהרים שיעשו שמח, שפע קינוחים וארוחת לייט נייט, שמלה שניה ועוד זוג נעליים למקרה שבסוף תחליטי אחרת. וואו! כמה החלטות, כמה בחירות, מסע ארוך לתכנון היום המיוחד. פשוט כך.

אני יודעת שבחרת את הפרחים בקפידה...

נעליים תמיד כיף לבחור :)!

מחקרים מוכיחים שבחירת שמלה מסתובבת מעלה את רמת החיוכים

גם על האלכוהול לא מתפשרים!

ואז מגיע היום הגדול, המאפרת מגיעה וכבר מתחילה ההתרגשות, 'אני לא רגילה שכולם ככה סביבי' אבל זה היום שלך ואת מיוחדת וכן, אפילו קצת נסיכה, מגיע לך!

אני מגיעה, אנחנו עושות היכרות עם המצלמה ומתחילות להרגיש איתה בנוח, עוד מעט תגיע לאסוף והחיבוק הראשון שלכם, ההתרגשות באיחוד עם הנסיכה שלך, זה רגע שתזכרו לעוד זמן רב מאוד.

חיבוקים עם החברות ברחבה, אמא שלי רוקדת בטירוף איזה מרגש! וגם אמא שלו, והן נהנות ביחד וכמה חיכינו לרגע הזה.(נני ויעל)

בסוף הערב תתיישבו לראשונה ביחד כזוג נשוי. עייפים ועם חיוך מטופש של אושר שלא יורד מהפנים. גם שם אני אהיה, לתעד, לחבק ולהבטיח שכל הרגעים האלו שלכם שמורים אצלי וממש בקרוב יהיו בדרך אליכם..

השבועות יעברו להם מהר ואתם תחזרו לשגרה, פתאום תקבלו ממני טלפון, "האלבום מוכן" אני אגיד לכם מהצד השני ואתם תתחילו להתרגש שוב. תאספו את קופסת הזיכרונות שהכנתי במיוחד עבורכם ותחוו את כל היום הזה מחדש.

מארז המתנה הזה יזכיר לכם, מעכשיו ולנצח, את הרגע שבו כל האוהבים לכם באו לחגוג את האהבה שלכם אחד לשני. (קישור לפוסט של מארז מתנה).

אז כמו שכבר הבנתם - חתונה היא אירוע מורכב גדוש בתכנונים וגם בהוצאות ואחרי כל הטירוף הזה מה שנשאר ממנו הוא אלבום הזכרונות מהוידאו והתמונות שיתעדו אותו, כי אפילו השמלה בהשכרה.


45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page